Speech Van Rij tijdens CDA-Partijraad/Congres

Datum nieuwsfeit: 13-05-2000
CDA

Speech Partijvoorzitter Mr. M.L.A. van Rij, uitgesproken tijdens CDA-Partijraad/Congres in Sport- en Evenementencomplex Merwestein te Nieuwegein op zaterdag 13 mei 2000

Van harte welkom hier op het Congres van het CDA. Speciaal de vrienden en familieleden van CDA-ers die vandaag zijn meegekomen naar dit bijzondere congres. Ook een bijzonder welkom voor de nieuwe leden. Want ze stromen weer toe tot het CDA. In het eerste kwartaal konden wij al 612 nieuwe CDA-ers verwelkomen, op jaarbasis zijn dat er 2.500. Sommige afdelingen wisten zelfs 20 nieuwe leden te werven. Ga door, het CDA zit in de lift.
Het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen