Radio Club Brussel Live en Popfestival in Haaltert

Plaats: 9450 Haaltert
Tel.: 053/839818
Fax: 053/830242

Op Zaterdag 13 Mei is het zover : JC De Kouter in Haaltert bestaat dan 7 jaar. En dat vieren we !!! Vooreerst starten we die zaterdag met een live-uitzending van Studio Brussel (17.30 u), nl. Club Brussel. In deze Club Brussel treden volgende groepen aan : Caesar (Nederlandse Deus), Naked Lunch (De Oostenrijkse Oasis) en Wawa Dada Kwa (feestgedruis met toeters en bellen zonder weerga). Dit programma word gepresenteerd door Chantal Pattyn. Het beloofd een spannende uitzending te worden met nog enkele verrassingsacts.
Na de live-uitzending start onmiddellijk ons mini-festival op de parking van het JC : met Golden Green als enige en als hoofdact. Rik Vermeir en de zijnen zullen er het concert van hun leven geven. Kom dat zien. En omdat dit eigenlijk nog niet genoeg is, start er om 21.30 u dan een Snuif de fuif in de instuif fuif. De beste DJ's zullen er ten dans spelen, doch namen maken we niet bekend, anders is de verrassing er ook niet meer bij !!! U kan gratis gebruik maken van de fuifbus, die rijdt vanuit Aalst en omstreken. Voor meer info kan u terecht op de website van JC De Kouter : users.skynet.be/jcdekouter. Voor de geinterresseerden : er is vanavond, 3 mei, een persconferentie betreffende dit gebeuren en het fuifbeleid in de denderstreek. Om 19.00 u in Jc De Kouter, hapje en een drankje zijn voorzien.