Online magazine van de Nieuwe Economie IPO van start

Datum nieuwsfeit: 15-05-2000

EMBARGO TOT VRIJDAG 12 MEI 2000

Amsterdam, 10 mei 2000

Op 15 mei a.s. start IPO, het eerste Nederlandse online magazine van de Nieuwe Economie.

Wie naar het IPO adres www.beursgang.nl surft, treft een complete gids aan voor de internetinvesteerder. Beginners en gevorderden vinden er in de eerste plaats praktische en dagelijks ververste informatie: over IPO's, koersen en slim beleggen.

Maar IPO biedt meer dan beursadvies. De site bevat ook het dagboek van een internetondernemer, te beginnen met Gert Post, managing director van internetprovider Zon: ‘Ik hou van de snelle internetmentaliteit: niet lullen, maar poetsen'. Dit dagboek wordt afgewisseld met de ‘ups en downs van een belegger', te beginnen met de belevenissen van financieel journalist Perry van Dijk. Ook op de IPO site: dagelijkse beurstips van professionals, interviews, een gossiprubriek met foto's en natuurlijk elke dag hot news over internetbedrijven en hun beursactiviteiten. Let op: in de eerste ‘aflevering' van IPO online: het kleine interview met Nina Brink

September a.s. verschijnt IPO ook als tijdschrift: het lifestyle magazine van de Nieuwe Economie. Met aandacht voor de nieuwste trends , de beste links en tips voor internetinvesteerders. Plus: nieuwe films, muziek, literatuur, e-zines, strips en games.

IPO: het (online) magazine van de Nieuwe Economie. www.beursgang.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Annemie de Vries, hoofdredacteur van IPO, telefoonnr. 020-3308881, of e-mail: (adevries@beursgang.nl)

Beursgang.nl BV
Tussen de Bogen 83