NetView van Tivoli biedt eenvoudiger netwerkbeheer

Datum nieuwsfeit: 15-05-2000
NetView van Tivoli biedt door nieuwe functies nog eenvoudiger netwerkbeheer

Java-console, inzichtelijke functies en flexibele rapportagemogelijkheden vereenvoudigen netwerkbeheer nog verder

Amsterdam, 15 mei 2000 - Tivoli Systems komt met een upgrade voor NetView, de netwerkbeheertool voor ondernemingen en service providers. Met NetView 6.0 beschikken netwerkbeheerders over een krachtige oplossing die grote hoeveelheden informatie in korte tijd kan nalopen. Dankzij deze oplossing kunnen netwerkproblemen snel worden opgelost en is de beschikbaarheid van bedrijfskritische systemen gegarandeerd.

Nieuwe functies van NetView 6.0
NetView 6.0 is voorzien van een webclient. Deze op Java gebaseerde console overtreft zijn voorloper in flexibiliteit, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen