Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

HYPSOS introduceert Total Visual Merchandising

Datum nieuwsfeit: 15-05-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
P E R S B E R I C H T

Winkelspecialist HYPSOS InstorePartner in Soesterberg introduceerde recentelijk een nieuw serviceconcept voor beheerders van winkelketens: Total Visual Merchandising®.

Total Visual Merchandising® speelt in op de groeiende behoefte van de formulebeheerders om de communicatie op en rond de winkelvloer in betere banen te leiden en om het winkelbeeld te bewaken. Dagelijks melden zich etaleurs, merchandisers en promoteams om de beste plek voor hun "actie" op te eisen waardoor het medium winkel "vervuilt" en het effect van POS reclame terugloopt.

Met Total Visual Merchandising® bewaakt Hypsos ...
Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie