Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Nieuwe gezamenlijke commerciËle strategie Nissan en Renault

Datum nieuwsfeit: 15-05-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
NIEUWE GEZAMENLIJKE COMMERCIËLE STRATEGIE NISSAN EN RENAULT .

Vandaag hebben Nisan en Renault in Parijs hun nieuwe gezamenlijke commerciële strategie bekendgemaakt. Iets meer dan 12 maanden geleden zijn beide bedrijven een wereldwijde samenwerking op automobielgebied aangegaan. De aankondiging van vandaag is een eerste stap in het maximaliseren van de synergie tussen Renault en Nissan.

In de toekomst zullen Renault- en Nissandealers beide automerken verkopen. De Renault/Nissan-alliantie verwacht dat het gezamenlijk marktaandeel in Europa als resultaat van de nieuwe strategie zal stijgen van 14,5% (in 1999) naar 17 %.

De basis van de nieuwe dealerstrategie is een "commom hub" ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie