Naamswijziging Kraft Jacobs Suchard

Datum nieuwsfeit: 15-05-2000
NAAMSWIJZIGING KRAFT JACOBS SUCHARD

Hoofddorp, 15 mei 2000 -- Kraft Jacobs Suchard B.V., producent van A-merken in de markt van chocolade, koffie en kaas, heeft besloten wereldwijd onder één naam verder te opereren. In lijn met haar activiteiten buiten Europa, zullen nu ook de Europese vestigingen van de onderneming onder de naam Kraft Foods verder gaan. Vanaf vandaag voert de Nederlandse vestiging haar activiteiten uit onder de naam Kraft Foods Nederland B.V.

De naamswijziging maakt onderdeel uit van een breder intern programma dat tot doel heeft om te komen tot een gemeenschappelijke identiteit van alle dochter-maatschappijen van Kraft Foods. De afzonderlijke merken zullen onder de bestaande namen worden voortgezet.

Met de chocolademerken Côte d'Or, Milka en Toblerone, het koffiemerk HAG en Philadelphia verse kaas neemt Kraft Foods in Nederland een vooraanstaande marktpositie in.

Noot voor redacties