Call Centre van de toekomst geopend in Rotterdam

www.libertel.nl

Libertel versterkt kwaliteit Customer Care

Call Centre van de toekomst geopend in Rotterdam

Maastricht, 15 mei 2000 - Libertel heeft vandaag haar nieuwe call centre aan de Jan Leenvaartlaan 38 - 48 te Rotterdam in gebruik genomen. Wethouder Van Dijk van Rotterdam heeft dit Libertel Customer Care Centre officieel geopend door het eerste telefoontje naar dit center te plegen. Met dit nieuwe Customer Care Centre komt Libertel tegemoet aan de groeiende vraag van haar klanten naar telefonische services en blijft Libertel constante zorg dragen om de hoge kwaliteit van haar Customer Care Services in stand te houden. De afgelopen jaren heeft Libertel herhaaldelijk prijzen, zoals de Grand Prix Customer Service Award 1999 van Teleperformance gewonnen met haar klantvriendelijke diensten.

In het nieuwe call centre zullen de representatives gaan werken in een uiterst moderne werkomgeving met geavanceerde software. Deze software maakt het mogelijk de dienstverlening meer toe te spitsen op de individuele behoeften van de klant.

In het call centre bevinden zich 120 werkplekken, die plaats bieden aan 250 werknemers. De personeelwerving voor dit nieuwe call centre zal worden gedaan in samenwerking met Randstad Callflex. Libertel heeft met de opening van de nieuwe vestiging totaal negen Customer Care Centres in Nederland. Andere call centres zijn gevestigd in Almere, Amsterdam, Heerlen, Eindhoven en Maastricht.

( tel 070 - 41 41 222 )

Noot voor redacties