SGI introduceert nieuwe generatie visual workstations

Datum nieuwsfeit: 15-05-2000
Silicon Graphics in Nederland

Silicon Graphics 230

SGI introduceert de nieuwe generatie visual workstations.

SGI heeft op 15 mei een nieuwe generatie op Intel gebaseerde werkstations aangekondigd die ongekende systeemprestaties leveren aan creatieve en technische professionals die Windows NT of Linux gebruiken.

De Silicon Graphics 230, Silicon Graphics 330 en Silicon Graphics 550 werkstations worden allen geleverd met VPro graphics. OpenGL on a Chip is standaard op de Vpro graphics aanwezig waardoor transformaties,lightning, texture mapping en anti-aliasing op de graphics kaart zelf worden gedaan. Hierdoor profiteren gebruikers van OpenGL applicaties van een nog hogere verwerkingssnelheid voor zowel Windows NT als Linux. Zie ook
www.sgi.com/workstations/vw_overview.html voor meer informatie
De nieuwe Silicon Graphics 230 visual workstation met 667 MHz Pentium III, 128 mb, 20 GB IDE, V3 gfx 32MB DDR is verkrijgbaar vanaf fl. 6.750,- ex BTW.
De Silicon Graphics 330 & 550 zullen later worden geintroduceerd.
Bel nu SGI Telesales, telefoonummer 030 - 66 96 888 voor meer informatie of neem contact op met uw SGI reseller.

privacy policy | feedback