ManageIT Computer Associates beheer eBusiness-toepassingen

Datum nieuwsfeit: 15-05-2000
Computer Associates

Persbericht

ManageIT van Computer Associates leverbaar voor beheer van eBusiness-toepassingen

CAS OPLOSSING VOOR APPLICATIE- EN DATABASEMANAGEMENT BIEDT E-BUSINESSES OPTIMALE PRESTATIES EN BESCHIKBAARHEID

Nieuwegein, Islandia, NY, 15 mei 2000 Computer Associates International, Inc. (CA) heeft de beschikbaarheid (GA) van ManageIT bekendgemaakt, CAs suite van oplossingen voor het beheer van applicaties en databases in eBusiness-toepassingen. Met ManageIT kunnen beheerders applicaties, databases en Internet-faciliteiten in een heterogene omgeving efficiënt beheren. Daarmee zorgt ManageIT voor een 24x365-beschikbaarheid en een optimaal prestatieniveau van bedrijfskritische eBusiness-applicaties.

Door het snel toenemende belang dat bedrijven aan eBusiness-systemen ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen