Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Jansen Venneboer Services opent customer centre op internet

Datum nieuwsfeit: 16-05-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten


Internet; interactief of interpassief?

Haarlem, mei 2000 - "Dat je op Internet zit, wil nog niet zeggen dat je interactief bent", beweren de twee broers Caspar en Bert-Jan Jansen Venneboer, van het gelijknamige bedrijf. Deze onderneming heeft op 15 mei jl. de deuren van het modernste customer contact center geopend.

"De start van Jansen Venneboer - Customer Dialogue is niet voor niets gemaakt", zegt Bert-Jan. "Veelal blijken de meest mooie Internet-sites te zijn opgezet vanuit de wensen en gedachten van de achterliggende onderneming. Bewegende beelden, steeds nieuwe spellen of uitspraken, handige tips of af en toe een ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie