Razorfish neemt Limage Dangereuse over

Datum nieuwsfeit: 16-05-2000

- PERSBERICHT -

RAZORFISH NEEMT LIMAGE DANGEREUSE OVER

Amsterdam, 16 mei 2000 - Razorfish, Inc. (NASDAQ: RAZF), de mondiale provider van digitale oplossingen, heeft vandaag de overname bekendgemaakt van Limage Dangereuse, een prijswinnend bureau voor visuele communicatie uit Rotterdam. Razorfish heeft zich vorig jaar in Amsterdam gevestigd en is sindsdien snel gegroeid. Het kantoor in Amsterdam telt inmiddels meer dan
50 medewerkers en door de overname van Limage Dangereuse stijgt de personeelsbezetting naar bijna 70 mensen. De werknemers van Razorfish krijgen hun hoofdkantoor in een nieuw, ultramodern gebouw dat deze zomer in Amsterdam wordt geopend.

...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen