Rode Kruis sluit 14-daagse af met recordopbrengst

Datum nieuwsfeit: 16-05-2000
Rode Kruis Vlaanderen

Persbericht

Rode Kruis sluit 14-daagse af met recordopbrengst Prinses Astrid nam zondag tijdens vrijwilligersdag in Gent symbolische cheque van 85 miljoen frank in ontvangst

Prinses Astrid nam zondagnamiddag tijdens 'Fiesta', de vrijwilligersdag van Rode Kruis-Vlaanderen in Gent, een symbolische cheque van 85 miljoen frank in ontvangst. De opbrengst van de zelfkleververkoop tijdens de 14-daagse van Rode Kruis-Vlaanderen steeg dit jaar met ruim 10 %. Dit voorlopige resultaat is gebaseerd op tellingen in ruim 90 % van de rodekruisafdelingen. De campagne startte op 28 april en werd donderdag 11 mei afgesloten.

Het Rode Kruis is ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen