Samenwerking Versatel Nederland en SCOOT

Datum nieuwsfeit: 16-05-2000
Versatel Nederland en SCOOT sluiten samenwerkingsovereenkomst voor de verkoop van Business Telephony aan het MKB

Amsterdam, 16 mei 2000 - Versatel Telecom Nederland B.V. en Scoot Nederland v.o.f. hebben een exclusieve samenwerkingsovereenkomst gesloten voor de verkoop van Versatel's Business Telephony dienst aan het MKB. Deze dienst voor voordelig bellen, wordt per direct door Scoot verkocht onder de naam Scoot Telecom.

Scoot zal haar klanten voor deze dienst op het Versatel netwerk aansluiten middels Carrier Pre Select, een nieuwe gebruiksvriendelijke telecomoplossing van Versatel. Met Scoot Telecom besparen de klanten van Scoot 20% op alle nationale, internationale en mobiele ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen