Apple breidt professionele dienstverlening uit

Datum nieuwsfeit: 16-05-2000
Beste lezer,

Onderaan vindt u nog een laatste persbericht over de gevoelige uitbreiding van de professionele dienstverlening van Apple.

Intussen kan ik u meedelen dat de nieuwe prijszetting voor WebObjects-licenties is vastgelegd op Hfl 1.790 exclusief BTW. In een eerder bericht kon u lezen dat Apple zijn prijs voor WebObjects-licenties heeft verlaagd van 50.000 dollar naar 699 dollar. Bij deze kent u dus meteen ook de prijs in Nederlandse gulden.

Met vriendelijke groeten,

Persdienst Apple Benelux.

Apple breidt professionele dienstverlening uit

Apple iServices uitgebreid met professionele ondersteuning voor WebObjects, Mac OS X en QuickTime

Bunnik, 16 mei 2000 - Apple heeft vandaag bekendgemaakt dat ze haar professionele dienstverlening via Apple iServices zal uitbreiden met advies-, integratie- en opleidingsdiensten voor WebObjects, QuickTime Streaming Server en Mac OS X. Apple iServices zal professionele services leveren aan klanten van Apple en ontwikkelaars die actief zijn in de creatieve sector, het onderwijs en de zakelijke markt.

³Apple heeft inmiddels vele jaren ervaring met het ontwerpen, ontwikkelen en implementeren van applicaties voor het web, het beheren van softwareprojecten en het integrereren van heterogene systemen met behulp van WebObjects², aldus Mitch Mandich, senior vice president of Worldwide Sales van Apple. ³Met Apple iServices stellen we deze expertise ten dienste van het groeiende aantal klanten dat behoefte heeft aan op maat gemaakte Internet-oplossingen en integratieservices voor QuickTime Streaming Server en Mac OS X, het nieuwe besturingssysteem van Apple.²

³Voor BBC News Online hebben we in eerste instantie voor WebObjects gekozen vanwege de flexibele ontwikkelmogelijkheden en de robuuste en schaalbare implementatiearchitectuur², aldus Mike Smartt, Editor in Chief, New Media van BBC News. ³Toen we deze technologie konden combineren met de diensten van het adviesteam van Apple iServices, bleek het mogelijk de veelzijdige, schaalbare applicaties te bouwen die nodig waren om van dit project een succes te maken.²

Voor meer informatie over de uitgebreide professionele dienstverlening van Apple raadpleegt u www.apple.com/iservices.

© 2000 Apple. Alle rechten voorbehouden. Apple, het Apple logo, Mac OS X, WebObjects, QuickTime Streaming Server, iServices en Macintosh zijn gedeponeerde handelsmerken van Apple. Andere merknamen die worden genoemd kunnen handelsmerken of gedeponeerde handelsmerken zijn van hun respectieve eigenaars, en worden bij deze erkend.

# # #

Apple gaf in de jaren '70 het startschot voor de personal-computerrevolutie met de Apple II en vond in de jaren '80 de personal computer opnieuw uit met de Macintosh. Apple zet zich nu in om de beste personal computer ervaring te bezorgen aan studenten, docenten en creatieve professionals over de hele wereld en dit met Apple's innovatieve apparatuur, programmatuur en Internetdiensten.

Websites van Apple:
Voor informatie over Apple: www.apple.com
Voor informatie over Apple Benelux: www.apple.com/nl Voor persberichten, achtergrondmateriaal en contactinformatie: www.apple.com/pr
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

Persdienst Apple Benelux
Buro & Design Center
Heizel Esplanade 1, box 100
B-1020 Brussel
Tel: +32 (0)2-474-42-57
Fax: +32 (0)2-474-43-00
Email: (vandeneynde.s@euro.apple.com)

• t h i n k d i f f e r e n t •