Politiebericht Brabant-Noord

Datum nieuwsfeit: 16-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 16-05-2000
Persbericht district Maasland

AANRIJDING LETSEL RAVENSTEIN Een 14 jarige fietster uit Wijchen liep op 15 mei 2000 omstreeks 15.55 uur een hersenschudding en een gekneusde knie op, toen ze werd aangereden door een bromfietser. Het slachtoffer reed op het fietspad van de Dr. Sluijtersweg te Ravenstein, toen ze door een tegemoetkomende bromfietser werd aangereden en hierbij ten val kwam. De bromfietser is doorgereden.

DIEFSTAL KONIJNEN OSS Uit een kooi in een tuin aan de Hertogin Clementiastraat te Oss zijn in de nacht van 14 op 15 mei 4 jonge konijnen weggenomen. Waarde ongeveer f 20,--

GELDDIEF AANGEHOUDEN OSS Een 16 jarige jongen uit Oss is op 15 mei 2000, omstreeks 20.15 uur aangehouden ivm diefstal van geld uit een kassa-lade in een café aan de Hooghuisstraat te Oss. Toen de eigenaar klanten op het terras wilde bedienen, deed de verdachte een greep in de kassa en nam ongeveer 1350,- weg. Hij kon echter korte tijd later worden aangehouden. Hij had het geld nog in zijn bezit.

RIJDEN ONDER INVLOED OSS Een 49 jarige automobilist uit Oss is op 15 mei 2000 bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. De man reed omstreeks 23.25 uur op de Van Veldekestraat te Oss. Tevens is zijn rijbewijs ingevorderd.

INBRAAK AUTO BERGHEM Bij een inbraak in een auto aan de Osseweg te Berghem op 15 mei 2000 is de autoradiocdspeler met wisselaar met enkele cd s en een bodywarmer ontvreemd. Waarde ongeveer f 1500,- De daders forceerden het portierslot.

DIEFSTAL AUTO OSS Vanaf het Gulden Huis te Oss is in de nacht van 15 op 16 mei 2000 een paarse Mercedes 110D, kenteken 08-VG-SB ontvreemd. Waarde f 45.000,- In de auto lag ook nog een GSM twv f 1900,-

MEISJE VERMIST OSS Sinds 10 mei 2000 wordt de 15 jarige Mandy Maas uit Berghem vermist. Ze heeft rond 19.00 uur voor het laatst contact gehad met haar moeder en daarna is er niets meer van haar vernomen. Ze is ook niet meer op school verschenen. Mandy is ongeveer 1.60 m, lang bruin haar. Ze droeg een blauwe spijkerbroek en een wit kort t-shirt, zwarte lederen jas en sportschoenen. Eenieder die Mandy na 10 mei 2000 nog heeft gezien of gesproken, wordt verzocht contact op te nemen met de politie Maasland. Tel: 0412-654115.

AANRIJDING LETSEL GEFFEN Een 47 jarige fietster uit Nuland is op 16 mei 2000 omstreeks 09.50 uur licht gewond geraakt bij een aanrijding op de rotonde aan de Papendijk te Geffen. Ze reed samen met de 19 jarige bestuurder van een vrachtauto uit Opheusden de rotonde op, doch de vrachtwagenchauffeur draaide dermate kort, dat de fietster in de knel kwam en ten val kwam. Ze is voor onderzoek overgebracht naar het ziekenhuis in Oss, doch kon na onderzoek weer naar huis.

ZAKKENROLLER OSS Van een 50 jarige vrouw uit Schaijk is op 16 mei 2000 op de Carmelietenstraat te Oss de portemonnee ontvreemd met f 200,-