Vrij surfen op internet bij LibertySurf

Datum nieuwsfeit: 17-05-2000

*** Persbericht ***

Amsterdam, 16 mei 2000

17, 18, 22, 23, 24 en 25 mei, gratis surfen bij LibertySurf
LibertySurf biedt 100% gratis Internet!

De nieuwe Internet Service Provider LibertySurf biedt al haar gebruikers de mogelijkheid om gratis te internetten. Naast gratis internet en gratis helpdesk biedt LibertySurf haar leden ook gratis telefoontikken. Op woensdag 17 mei, donderdag 18 mei en maandag 22 mei tot en met donderdag 25 mei kunnen alle leden tegelijk gratis surfen tussen 20.00 uur s avonds en 06.00 uur s morgens.

Mensen die nog geen lid zijn, kunnen dat alsnog worden door de software te downloaden vanaf www.libertysurf.nl Als men vóór 12.00 uur op bovengenoemde dagen download kan men dezelfde dag nog gratis internetten. Vooralsnog krijgen de gebruikers van LibertySurf momenten aangeboden waarop men gratis mag internetten. Gebruikers betalen dan géén telefoontikken. Daarmee is LibertySurf uniek in Nederland.

Deze actie is de voorbode op een 100% gratis beloffensief van LibertySurf Nederland dat sinds 1 april actief is. LibertySurf is een van origine Franse internet provider, met vestigingen in diverse Europese landen, en is qua omvang vergelijkbaar met WorldOnline. LibertySurf is sinds 17 maart jl. beursgenoteerd.

LibertySurf is te vinden op www.libertysurf.nl

Over Liberty Surf Group S.A.

LibertySurf Nederland is een onderdeel van de Europese Internet Service Provider (ISP) én telecomaanbieder Liberty Surf Group S.A., één van de grootste portal sites in Europa. LibertySurf telt in Europa 1.600.000 users; 2.500.000 mailboxes.

Het in april 1999 opgerichte LibertySurf met aandeelhouders als retailer Kingfisher en de Europ@web Group - biedt internetgebruikers in Frankrijk ondermeer de volgende diensten:

gratis internettoegang, content, internet tools en services (inclusief gratis e-mail), e-commerce aanbiedingen van lokale en mondiale retailers én gebundelde telecomaanbiedingen.

/// einde bericht ////

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met:

De heer Tim Selman, general manager, LibertySurf Nederland: 020 7507200