BullSoft verbindt webportalen met nieuwe e-infrastructuur

Datum nieuwsfeit: 17-05-2000
Persbericht

BullSoft verbindt als eerste webportalen en bedrijfsomgevingen met nieuwe e-infrastructuur beveiligingssoftware

De geavanceerde beveiligingssoftware Access Master van Bullsoft richt zich op eenvoudige installatie en beveiligde toegang tot Internet om obstakels voor e-business uit de weg te ruimen.

Amsterdam, mei 2000 - BullSoft, de internationale softwaredivisie van Bull, deelt mee dat het zijn bekroonde productreeks beveiligingssoftware AccessMaster(R) nog heeft verbeterd. Deze producten bieden grote ondernemingen de geïntegreerde beveiligingstools om hun strategie voor elektronische handel veilig en snel te implementeren en de beveiliging consistent door te voeren in alle applicaties voor elektronische handel en in de ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen