Datum nieuwsfeit: 17-05-2000

DRAKA HOLDING N.V.

- persbericht -

Keuzedividend Draka Holding N.V. 1 op 68

Amsterdam, 17 mei 2000, De directie van Draka Holding N.V. te Amsterdam maakt bekend dat het keuzedividend in aandelen over 1999 is vastgesteld op één nieuw aandeel op 68 bestaande aandelen. De nieuwe aandelen die voortvloeien uit dit keuzedividend zijn gerechtigd tot de winst over het boekjaar 2000 en volgende boekjaren. Aandeelhouders kunnen kiezen voor een dividend in aandelen ten laste van het belastingvrije agio of desgewenst ten laste van de overige reserves in plaats van het eerder aangekondigde dividend van euro 1,02 per aandeel.

Draka Holding N.V. is de houdstermaatschappij van werkmaatschappijen die wereldwijd actief zijn op het gebied van de ontwikkeling, productie en verkoop van kabel en kabelsystemen in drie productgroepen: communicatiekabel, klantspecifieke kabel en laagspanningskabel.

17 mei 00 18:00