CAO Hema; 3,75% per 1 juni 2000

Dienstenbond CNV

CAO-NIEUWS

CAO Hema; 3,75% per 1 juni 2000

Namoeizaam en langdurig overleg is de directie alsnog bereid, in relatie met andere CAO's die binnen het Vendex/KBB-concern zijn afgesloten, om de salarisverhoging per 1 juni aanstaande met 0,25% te verhogen. Dit houdt in dat per 1 juni aanstaande de salarissen en de salarisschalen (met uitzondering van de (nieuwe) aanloopschaal) met 3,75% te verhogen. (Oorspronkelijk 3,5%.) De overige afspraken, zoals vermeld in onze CAO-info van 29 maart jongstleden blijven ongewijzigd.

Gelet op het alsnog verhogen van de salarisaanpassing per 1 juni aanstaande leggen wij het bereikte resultaat thans met een positief advies aan u voor. Sinds enige tijd functioneert binnen onze organisatie een Bedrijfsledengroep Vendex/KBB. In deze groep zitten Dienstenbond CNV-leden die werkzaam zijn bij een van de Vendex/KBB-werkmaatschappijen (bijvoorbeeld V&D en Bijenkorf). Als u ook deel wilt uitmaken van deze groep, wilt u dat dan ook aangeven. In geval u op ons verzoek positief reageert, zullen wij met u hierover contact opnemen. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met uw onderhandelaar Geert B. Rijzinga, tel. 023 - 56 51 052.

Hoofddorp, 17 mei 2000