Activiteiten agenda op www.biologisch.nl

Datum nieuwsfeit: 17-05-2000

BIOLOGISCH NIEUWS EXTRA EDITIE 17 Mei 2000

ACTIVITEITEN AGENDA OP WWW.BIOLOGISCH.NL

VANAF NU kan een activiteit bekend worden gemaakt in het zakelijk of particuliere gedeelte van onze internetsite. Hierbij kan worden gedacht aan een open dag, congres of excursie. Maar ook de start van een cursus of subsidieregeling is mogelijk. Het gaat hierbij om een korte aankondiging van maximaal 100 woorden met daarbij de presentatie van een plattegrond of illustratie.

De agenda wordt elke seizoenswisseling verzonden naar bijna 1200 organisaties die zich hebben geabonneerd op het Biologisch Nieuwsbericht en komt uiteraard onder de aandacht van site-bezoekers. Voor abonnees die geen interesse hebben in de agenda geldt dat ze dit kunnen doorgeven aan het Publiciteitscentrum Biologische Landbouw in Wageningen.

KOSTEN EN KORTING
De kosten bedragen 50 euro. Zonder extra kosten wordt een koppeling gelegd met het eigen emailadres. Voor een link naar de eigen internetsite geldt een toeslag van 100%. Aanmeldingen voor het begin van de zomer op
21 juni a.s. ontvangen 50% korting.

VOORWAARDEN

* Wij verzorgen een zo goed mogelijke presentatie
* De presentatie wordt gestopt bij het einde van de activiteit
* Naast een bevestiging per fax bij voorkeur de platte tekst per email