Great Plains neemt Solomon Software over

Datum nieuwsfeit: 17-05-2000
Great Plains neemt Solomon Software over
Twee toonaangevende bedrijven verenigen zich om de E-business-revolutie in het midden- en kleinbedrijf te stimuleren
Great Plains (Nasdaq: GPSI) heeft bekend gemaakt zijn e-business-netwerk met betrekking tot het midden- en kleinbedrijf aanzienlijk uit te willen breiden door de aankoop van Solomon Software, een belangrijke leverancier van flexibele bedrijfsmanagement- en e-business-oplossingen. Het nieuwe bedrijf verwacht wereldwijd een uitgebreid e-business-platform aan te kunnen bieden aan het midden- en kleinbedrijf.
Het nieuwe bedrijf, Great Plains, zal meer dan 130.000 klanten, 2.000 afnemers en 2.200 medewerkers tellen. Na de fusie blijft Great Plains de met prijzen ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen