Swissair kiest voor Livelink van Open Text als intranet

Datum nieuwsfeit: 17-05-2000
Swissair kiest voor Livelink van Open Text als intranetoplossing. De medewerkers van de product development en management afdelingen van de Zwitserse luchtvaartmaatschappij kunnen via deze 'collaborative corporate portal' plaats en tijd onafhankelijk samenwerken. Swissair verwacht de efficiency van bedrijfsprocessen te vergroten en zo sneller in te kunnen spelen op de behoeftes van haar klanten.

Op http://www.opentext.com/news/ kun je het complete Engelstalige persbericht lezen. Mocht je meer informatie willen, dan zijn wij te bereiken op onderstaand telefoonnummer of e-mailadres.

Jurjen Worp en Charlotte Teelen

Jurjen Worp & Charlotte Teelen
DLV Public Relations ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen