Inprise/Borland en Corel beeindigen fusieovereenkomst

Datum nieuwsfeit: 17-05-2000
Inprise/Borland en Corel beeindigen fusieovereenkomst

Amstelveen, 17 mei 2000 - Inprise Corporation (Nasdaq: INPR) heeft bekendgemaakt dat de fusieovereenkomst met Corel Corporation (NASDAQ: CORL, TSE: COR) is beeindigd. Dit is in goed overleg besloten en hiervoor zijn geen betalingen verschuldigd. Ook de afspraken over de uitwisseling van aandelenopties gaan niet door.

Dale Fuller, Interim President en CEO van Inprise/Borland: "Sinds de overeenstemming over deze fusie drie maanden geleden is er veel veranderd. Daarom heeft onze Raad van Bestuur besloten de fusie, op met wederzijdse instemming, te beeindigen."

Over de toekomst van Inprise/Borland zegt hij: "We bevinden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen