Xerox organiseert grootste DocuWorld Event op Drupa 2000

Datum nieuwsfeit: 18-05-2000

Xerox organiseert grootste DocuWorld Event ooit tijdens Drupa 2000

Amstelveen, 16 mei 2000 -- Tijdens Drupa 2000 van 18 tot en met 31 mei organiseert Xerox het grootste DocuWorld-evenement ooit. Vooraanstaande gastsprekers uit de grafische sector, technologiedemonstraties en verschillende 'solutions pavilions' maken van de door Xerox compleet afgehuurde hal 18 een grafisch kenniscentrum, waar klanten kunnen leren hoe ze nieuwe omzet kunnen genereren en hoe om te gaan met de uitdagingen van de snel veranderende grafische markt.

DocuWorld is een wereldwijd initiatief dat Xerox in 1997 opstartte om haar klanten de beginselen van digitaal printen bij te brengen. Tegenwoordig worden de DocuWorld-evenementen jaarlijks bezocht door duizenden professionals uit de grafische branche, waaronder partners, analisten en klanten. Met de ontwikkeling van Xerox' branchegerichte documentoplossingen is de scope van DocuWorld inmiddels ook uitgebreid naar andere verticale markten zoals de producerende industrie, de financiële markt en de overheidssector.

Tijdens het twee weken durende DocuWorld-evenement zullen meer dan 35 keynote-speeches en presentaties worden gegeven door vertegenwoordigers van toonaangevende organisaties, partners, klanten en Xerox. Aan bod komen onder meer:

· Thomas Power, auteur van "The Battle of the Portals" en "The e-Business Advantage". Hij zal spreken over e-commerce en de betekenis van dit fenomeen voor de grafische sector.

· Joe Cappo, wereldwijd voorzitter van de International Advertising Association.

· Frank Romano, auteur en professor op het gebied van Digital Publishing aan het Rochester Institute of Technology. Hij besteedt aandacht aan trends op het vlak van digitale documentreproductie.
· Verschillende sprekers van Xerox-partners waaronder Adobe en Xeikon.
Voor meer informatie over DocuWorld: www.docuworld.com Voor meer informatie over Xerox' aanwezigheid op Drupa 2000: www.xerox.com/drupa

The Document Company Xerox
The Document Company Xerox is wereldwijd marktleider in producten, systemen, services en supplies voor document processing en document management. Naast toonaangevende copiers, printers - zowel zwart/wit als (steun)kleur - en multifunctionele apparatuur biedt Xerox een breed pakket aan IT-diensten, op het gebied van documentproductie, electronisch documentbeheer, documentaire informatiesystemen, kennismanagement en workflow, netwerken en ondersteuning. Als technologisch solutions provider voor de SOHO-, kantoor-, productie- en service-omgeving en bedrijfskritische documentbeheertoepassingen is Xerox actief in meer dan
130 landen. Xerox realiseerde in 1999 met haar kernactiviteit document processing wereldwijd (exclusief Japan) een omzet van US $ 19,2 miljard. Bij de Nederlandse vestigingen van Xerox in Amstelveen (hoofdkantoor), Zeist (verkooporganisatie) en Venray (productie, recycling en Europees logistiek centrum) zijn in totaal meer dan 3.000 mensen werkzaam.

Noot voor redacties