Steeds meer producenten en consumenten vragen om milieukeur

Datum nieuwsfeit: 18-05-2000
Milieukeur

STEEDS MEER PRODUCENTEN EN CONSUMENTEN VRAGEN OM MILIEUKEUR 1999 succesvol jaar voor Stichting Milieukeur

De populariteit van Milieukeur groeit nog steeds. Steeds meer producten zijn voorzien van het Milieukeurlogo. De milieukeurhouders zien het predikaat als een zinvol en effectief instrument om hun milieu-inspanningen te vertalen voor consumenten en maatschappij. Voor consumenten is Milieukeur een handig hulpmiddel bij milieubewuste keuzen in het dagelijks consumptiegedrag. Meer dan de helft van de Nederlanders is al bekend met Milieukeur.

Dat blijkt uit het vandaag gepresenteerde jaarverslag 1999 van Stichting Milieukeur. Afgelopen jaar zijn diverse nieuwe producten met Milieukeur op ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen