Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Data Distilleries lanceert DD Series 2.2

Datum nieuwsfeit: 18-05-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Data Distilleries lanceert DD Series 2.2

Personaliseren van klantrelaties via alle sales-kanalen in real time

Amsterdam, 16 mei, 2000 Data Distilleries, Europa s toonaangevende leverancier van Analytical Customer Relationship Management (CRM) oplossingen, introduceert met DD Series 2.2. een oplossing voor Multi Touchpoint Personalization. Door via alle sales-kanalen klantinteracties te personaliseren, zowel online als offline, kunnen organisaties meer klantwaarde genereren en klanttevredenheid verhogen.

De nieuwste versie van DD Series, de productlijn van Data Distilleries die voorheen Data Surveyor heette, benut klantgegevens uit bronnen vanuit de gehele organisatie. Deze gegevens worden geanalyseerd om klantprofielen te genereren voor verschillende marketingactiviteiten, ...

Dit waren de eerste 100 woorden van de door u opgevraagde pagina uit het Nieuwsbank persberichtenarchief. Na betaling kunt u het hele persbericht lezen.
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen




reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie