Data-activiteiten PTT Post en Omnidata samen

Datum nieuwsfeit: 19-05-2000
TNT Post Groep

Data-activiteiten PTT Post en Omnidata samen

Koninklijke PTT Post BV voegt met ingang van 1 juni a.s. de data-activiteiten van PTT Post en Omnidata BV (volledig in handen van PTT Post) samen. Dit betekent dat de activiteiten op het gebied van doelgroepadressen, data-analyse & consultancy en data-onderhoud van beide ondernemingen worden samengevoegd.

Het geheel vernieuwde Omnidata biedt hierdoor de klant een compleet en logisch aanbod van datadiensten. Het bedrijf zal de vertrouwde naam in het DM-vakgebied combineren met een aanzienlijk uitgebreider dienstenpakket in een nieuwe huisstijl.

Met deze hergroepering geeft PTT Post verdere invulling aan de strategie van het inrichten van een complete portfolio op het gebied van datadienstverlening. Naast Omnidata zijn ook Tesselaar Telemarketing, IVA Data entry services en Andes Geografische Informatie onderdeel van de data-portfolio van PTT Post.

Het nieuwe Omnidata is toonaangevend op het gebied van consumenten- en zakelijke doelgroepinformatie alsmede op het terrein van data-analyse & consultancy. Omnidata BV telt bij de start 75 medewerkers en wordt gehuisvest in Leidschendam. De directie zal worden gevoerd door Ger Jacobs en Hans Bakker.

19 mei 2000