Dividenduitkering en benoeming TAS Groep

Datum nieuwsfeit: 19-05-2000

DIVIDENDUITKERING EN BENOEMING TAS GROEP

Bij besluit van de jaarlijkse Algemene Vergadering van Aandeelhouders van TAS Groep NV, gehouden op 8 mei 2000, is de jaarrekening 1999 van de vennootschap goedgekeurd.
Dit betekent dat over het boekjaar 1999 een dividend van fl. 0,11 per aandeel van nominaal
fl. 0,50 zal worden uitgekeerd.
Naar keuze van de aandeelhouder kan het dividend geheel in contanten, onder aftrek van 25% dividendbelasting, worden ontvangen dan wel volledig in gewone aandelen ten laste van de agioreserve. Op vrijdag 19 mei 2000 na sluiting van de AEX-Effectenbeurs NV zal, op basis van de gemiddelde beurskoers van die dag, worden vastgesteld hoeveel dividendbewijzen recht geven op één nieuw gewoon aandeel.
Benoeming Raad van Bestuur

Tijdens de Algemene Vergadering van Aandeelhouders is de heer ir. P.T.H.M. Verhallen (Peter) benoemd tot lid van de Raad van Bestuur. De heer Verhallen (44) heeft meer dan 20 jaar ervaring in de informatietechnologie. Hij was onder meer tot 1993 directeur van Volmac Nederland bv. Sinds 1993 heeft hij bij Cap Gemini diverse functies bekleed, waarbij hij eerst verantwoordelijk was voor de divisie Industrie en later voor de divisie Telecom, Utilities & Services. Naast zijn rol als statutair directeur Cap Gemini Nederland bv, was hij ook lid van de internationale management council van de Global Market Unit 'Telecom & Media'. De heer Verhallen is sinds 1 augustus 1999 werkzaam bij TAS als directeur product- en organisatieontwikkeling.