Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

CMG richt nieuwe divisie op: New Technologies

Datum nieuwsfeit: 19-05-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten

CMG bundelt expertise voor consultancy op gebied van geïntegreerd klantenrelatiebeheer in divisie New Technologies

Amstelveen, 19 mei 2000 - CMG heeft een nieuwe divisie - New Technologies - opgericht, waarin de bij CMG aanwezige expertise op het gebied van geïntegreerd klantenrelatiebeheer in de meest brede zin des woords is gebundeld.

CMG's New Technologies richt zich vooral op klanten met behoeften op het gebied van geavanceerde Customer Contact Center technologieën, waaronder Automatic Call Distribution, Integrated Voice Response (IVR), Computer Telephony Integration (CTI), Customer Relationship Management (CRM), E-commerce, WAP-integratie, Internet-technologie, databases en algemene systeemintegratie. Centraal staat het samenbrengen van de verschillende media voor klantinteractie - zoals de telefoon, het web en WAP - waarbij de gegevens uit verschillende bronnen en informatiesystemen worden geconsolideerd.

"Er is een dringende behoefte vanuit de markt aan geïntegreerde oplossingen voor het beheren van klantencontacten. Het traditionele call center moet geïntegreerd worden met nieuwe communicatiemedia, zoals Internet, om klanten zo optimaal te kunnen helpen en op de hoogte te blijven van hun wensen en behoeften," zegt Dick Everwijn, Adjunct Directeur van deze nieuwe divisie. "Door de krachten en expertise van onze specialisten op de diverse deelgebieden te bundelen, zal de synergie ervan voor onze klanten veel toegevoegde waarde opleveren."

De divisie start met ruim 85 medewerkers, inclusief de consultants van de voormalige divisie Call Centers. In eerste instantie worden de activiteiten uitgevoerd vanuit het CMG-kantoor in Amstelveen; later dit jaar zal CMG's New Technologies verhuizen naar Hoofddorp.

CMG
CMG is een toonaangevende Europese ICT-dienstverlener, die consultancy, systeemontwikkeling en integratie, software-applicaties en informatieverwerking levert. CMG is opgericht in 1964 en is internationaal actief vanuit het Verenigd Koninkrijk, Nederland, Duitsland, Frankrijk en België. CMG implementeert en ondersteunt applicaties voor klanten over de gehele wereld. Tot de Groep behoort ook CMG Telecommunications. Dit is een wereldwijd opererend bedrijfsonderdeel dat producten levert voor mobiele telecommunicatie, met supportcentra in Europa, Amerika, China en Singapore. De Groep is genoteerd aan de effectenbeurzen van Londen en Amsterdam.
Het bedrijf levert verder kennis, producten en oplossingen aan de financiële sector, handel, transport en industrie, telecommunicatie-, media-, energie- en nutsbedrijven en overheid. Daarnaast geniet CMG bekendheid als een aanbieder van een groeiend aantal services op het gebied van informatieverwerking en andere beheersdiensten, waaronder salarisverwerking, personeels-informatiesystemen, beheer van call centers en netwerken. Meer informatie over CMG kunt u vinden op www.cmg.nl.

Voor meer informatie:
CMG Nederland B.V.contactpersoon: Helen HosmanCorporate Communicatie ManagerTel: 020 - 50 33 000E-mail adres: (helen.hosman@cmg.nl) Monogram Communication Strategies (MCS) BV contactpersoon: Robert de MollTel : 023 -
56 28 208 E-mail adres: (robertdm@monogram.nl)

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie