Legato richt nieuwe organisatie voor Europa en Afrika

Datum nieuwsfeit: 19-05-2000

Legato Systems richt nieuwe organisatie op voor
Europa, Midden Oosten en Afrika (EMEA)

Hoofddorp, mei 2000 - - Legato Systems, leider op de enterprise storage management softwaremarkt, heeft de oprichting van haar nieuwe EMEA-organisatie bekendgemaakt. De organisatie ondersteunt hierdoor niet alleen haar huidige marktleiderschap uit, maar bewerkstelligt tevens informatiecontinuïteit voor haar Europese partners en klanten. Legato is de enige organisatie die zich exclusief richt op multi-platform oplossingen voor gegevensbescherming, -beschikbaarheid en -beheer.

Legato's missie in EMEA is gericht op de ondersteuning van organisaties bij het onderkennen en implementeren van strategieën voor informatiecontinuïteit. Deze strategieën leveren krachtige klantgerichte oplossingen die minimale recovery-tijden, optimaal gebruik van informatiesysteembronnen en het behoud van bedrijfskritische gegevens en applicaties mogelijk maken.

'De enorme groei in EMEA op het gebied van e-business en Internet vraagt om flexibelere opslagomgevingen. We zijn ervan overtuigd dat de EMEA-markt een belangrijke rol kan spelen in de groei van onze organisatie. Om die reden breiden wij onze verkoopdiensten, professional services en consultancy- en marketingdiensten uit', zegt Kent Smith, Chief Operating Officer Legato Systems.

De Legato Systems EMEA organisatiestructuur:

Chuck Lucci Vice President en General Manager Legato EMEA Operations

Achim Deboeser Regional Director Centraal Europa, verantwoordelijk voor Duitsland, Zwitserland, Oostenrijk, Oost Europa en Rusland

Brian Haynes Regional Director Noord Europa, verantwoordelijk voor Groot-Brittannië, Ierland, Scandinavië, Republiek Zuid-Afrika

David Godenne Regional Director Zuid Europa, Midden Oosten, Afrika en Benelux verantwoordelijk voor Frankrijk, Italië, Spanje, Benelux, Mediterrane, Midden Oosten en Israël

Thomas Madsen Director EMEA Channel Sales
Gill Borniche Director EMEA Marketing Operations Nigel Williams Director EMEA Technical Sales Support Operations Rob Vergeer Director EMEA Professional Services Operations Paul Skuce Manager EMEA Customer Care Operations Robert Cirillo Director EMEA Finance and Administration. Thierry Vincent Director EMEA Human Resources Operations
In de EMEA-markt voorziet Legato haar strategische partners, distributeurs, resellers, consultants en systeemintegreerders - naast bovenstaande specifieke diensten - ook van de programma's en tools voor het ontwikkelen, verkopen en ondersteunen van enterprise storage oplossingen.

Legato Systems Benelux, City House II, Antareslaan 18, 2132 JE Hoofddorp Telefoon: 023 - 5548800, fax: 023 - 5548801

Over Legato Systems
Legato Systems, Inc. is wereldwijd leider in de enterprise storage management softwaremarkt. Legato's producten maken 'Information Continuance (â„¢)' mogelijk; een naadloze aanpak voor het beheren, verplaatsen en beveiligen van alle bedrijfskritische gegevens in een onderneming. De storage management software van Legato is erkend als de facto standaard vanwege het grootste aantal installaties, bij meer dan 65.000 klanten, en het beveiligen van meer dan vijf miljoen systemen. Nadere informatie over Legato is beschikbaar op het Web: www.legato.com.

Redactionele informatie: Pb2000 Influx PR - Margienke Bos, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055 - 3663034, fax: 055 - 3602661, e-mail: PR (Influx@cs.com)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
- - - - - - - - - - - - - -
INFLUX PR-/Pers- (advies) Bureau - Deventerstraat 81 - NL - 7322 JL Apeldoorn. Tel.: +31 - 55 - 366 3034 / Fax: +31 - 55 - 360 2661 / E-mail: PR (Influx@cs.com)