Ariba benoemt senior vice president EMEA Operations

- PERSBERICHT -

Hoofddorp, 19 mei 2000

Ariba benoemt Mike Hills als senior vice president EMEA Operations

Ariba, Inc., marktleider in business-to-business eCommerce diensten heeft vandaag de benoeming van Mike Hills als senior vice president Operations in Europa, het Midden-Oosten en Afrika (EMEA) aangekondigd. Hills heeft zich bij het management team aangesloten om gezamenlijk Ariba's aanwezigheid als speler op de wereldmarkt te leiden en verder uit te breiden. Hills wordt per direct verantwoordelijk voor alle operationele aspecten van Ariba in EMEA en werkt direct onder senior vice president Worldwide Operations John McMahon.

Belang van EMEA
De benoeming van Mike Hills benadrukt het belang dat Ariba hecht aan haar EMEA- ondernemingen en maakt een belangrijk onderdeel uit van het voortdurende groeiplan voor deze regio. Hills (36) heeft zijn waardevolle ervaring met Ariba opgedaan in de Verenigde Staten. Sinds zijn komst bij Ariba, in 1997, heeft hij verschillende sales en management functies bekleed en was hij medeverantwoordelijk voor het verkrijgen van de huidige, toonaangevende positie van Ariba in de VS. Voor zijn komst bij Ariba, werkte Hills voor verschillende IT-bedrijven, waaronder vijf jaar bij Oracle waar hij een aantal sales management functies vervulde.
Uitbouwen samenwerkingsverbanden
"Ik ben heel blij het EMEA team te kunnen versterken tijdens zo'n spannende periode," zegt Hills. "Onze ondernemingen in Europa, het Midden-Oosten en Afrika behalen succes na succes en onze customer base in deze regio is erg goed. Ik kijk er naar uit om de samenwerkingsverbanden die we al hebben gesloten met BMW, Lloyds TSB, Philips, Telefonica, Unilever en Volkswagen verder uit te bouwen."
"Mike's uitstekende leiderschapskwaliteiten en schat aan ervaring zullen erg waardevol zijn voor Ariba wanneer we op grote schaal onze aanwezigheid in de EMEA-regio willen uitbreiden", aldus John McMahon, senior vice president Worldwilde Operations. "Zijn staat van dienst zal Ariba voortdurend in staat stellen de hoogste graad van tevredenheid bij onze klanten te combineren met exponentiële groei."

Ariba, Inc
Ariba, Inc. is de wereldwijde marktleider in B2B eCommerce oplossingen. Het Ariba B2B Commerce platform is een open, end-to-end infrastructuur van interoperationele software oplossingen en Web-based commerce diensten. Dit platform stelt het bedrijf in staat om efficiënt online handel te voeren, en de integratie en samenwerking tussen B2B marktplaatsen, kopers, leveranciers en service providers. Het wereldwijde bereik en de functionaliteiten van het Ariba B2B Commerce platform creëren met behulp van het internet schaalvoordelen en efficiency op processen voor toonaangevende bedrijven over de hele wereld, inclusief meer dan 20 bedrijven uit de Fortune 100. Ariba kan in Nederland worden bereikt op telefoonnummer: +31 (0)23 568 4720.

-EINDE BERICHT-

Voor meer informatie: