Razorfish versterkt positie in Azie en Zuid Europa

Datum nieuwsfeit: 19-05-2000

- PERSBERICHT -

Na nieuwe vestiging in Italië en overname in Nederland nu ook vestiging in Japan

RAZORFISH VERSTERKT POSITIE IN AZIE EN ZUID EUROPA

Amsterdam, 19 mei 2000 - Razorfish, Inc. (NASDAQ:RAZF), de mondiale provider van digitale oplossingen heeft onlangs een joint-venture aangekondigd met het Japanse reclamebureau Intervision, dat is aangesloten bij de Sony Group. Het nieuwe bedrijf, Intervision-Razorfish, zal haar kantoor in Tokyo openen in juli 2000. Eerder deze week opende Razorfish een kantoor in Milaan om haar activiteiten ook in Zuid Europa te kunnen uitbreiden en nam Razorfish Nederland het prijswinnende designbureau Limage Dangereuse in Rotterdam over. Razorfish bouwt hiermee verder aan haar wereldwijde leiderschap op het gebied van digitale oplossingen.

Michael Moore, Directeur van Razorfish Benelux: "De recente overname van Limage Dangereuse, het nieuwe kantoor in Milaan en de joint-venture met Intervision in Japan getuigen van de enorme groei en expansiedrift van Razorfish." Razorfish levert oplossingen voor complexe digitale vraagstukken. Met de inzet van strategische, technologische en creatieve capaciteit levert Razorfish haar klanten unieke digitale oplossingen. Moore: "Met werknemers uit alle landen en vestigingen verspreid over de hele wereld, kunnen we onze klanten, waarvan een groot deel uit internationaal opererende ondernemingen bestaat, uitstekend van dienst zijn. Daarnaast profiteren de klanten van de lokale kennis in de verschilllende markten."

Mengen van internationale creativiteit
Craig Kanarick, mede-oprichter en vice president van Razorfish: "Het beste resultaat komt voort uit het mengen van internationale creativiteit. We werken tenslotte voornamelijk voor multinationals. Belangrijk is dat we onszelf zien als een internationaal bedrijf, geen Amerikaanse onderneming. Een internationaal bedrijf dat daarnaast de lokale markten perfect kan bedienen dankzij de vele nationaliteiten binnen het bedrijf en een groeiend aantal vestigingen in Europa en sinds kort ook in Azië."
Nieuwe mensen
Michael Moore: "De groei van Razorfish Benelux vraagt om nieuwe getalenteerde mensen. In Nederland zijn we enthousiast op zoek naar belangstellenden in een carrière bij Razorfish. Zij kunnen meteen hun cv naar (jobs.nl@razorfish.com) sturen."
Razorfish
Razorfish is opgericht in 1995 en ontwikkelt digitale technologieën om bedrijven te helpen hun manier van zakendoen - opnieuw - uit te denken. Het bedrijf levert een compleet gamma van end-to-end-oplossingen, waaronder strategie, ontwerp en technologische diensten met betrekking tot platforms, apparatuur en netwerken. Razorfish heeft kantoren in Amsterdam, Boston, Hamburg, Helsinki, Los Angeles, London, Mannheim, Milaan, New York, Oslo, San Francisco en Stockholm en heeft meer dan 1600 werknemers in dienst. Het hoofdkantoor bevindt zich in New York. Recente cliënten van Razorfish zijn onder meer Nissan, Excite, Vodafone AirTouch, Nokia, Charles Schwab en MeesPierson.

- EINDE PERSBERICHT -

Voor meer informatie (