Aladdin's eSafe biedt bescherming tegen VBS virus varianten

ALADDIN'S eSafe BIEDT BESCHERMING VOOR ALLE VBS VIRUS VARIANTEN

Wederom is er wereldwijd paniek over een nieuwe virusvariant die is afgeleid van het I LOVE YOU virus. Aladdin maakt nogmaals melding van het feit dat iedereen met een stand alone computer onder Windows 95/98/NT/2000 GRATIS gebruik mag maken van haar eSafe Dekstop Internetbeveiligings software. Aladdin's eSafe biedt standaard bescherming tegen Internet vandaalprogramma's zoals deze nieuwe variant, wederom geschreven in Visual Basic Script. Update's voor andere VBS varianten zijn, in tegenstelling tot traditionele antivirus software, derhalve niet nodig.

Voor meer informatie en/of voor een gratis download ga naar:

Opmerking voor de pers: Indien u meer achtergrondinformatie wenst over de verschillen tussen traditionele antivirus software en Aladdin's eSafe oplossing voor complete Internetbeveiliging, kunt u ondergetekende vandaag (zaterdag 20 mei) bereiken via de mobiele telefoon in Israel (06 53179275) of anders, maandag 22 mei weer via het kantoor in IJsselstein (030 6880800). Graag geef ik een toelichting waarom de huidige beveiligingsoplossingen in de markt niet voldoen ter bescherming van de nieuwe gevaren vanuit het Internet.

Aladdin Knowledge Systems (NASDAQ: ALDN), gevestigd in Tel Aviv (Israël), houdt zich als internationaal marktleider op het gebied van Internet- en softwarebeveiliging bezig met oplossingen voor een veilig gebruik en distributie van digitale content; van applicatie-software tot Internetgebruik en -toegang. Aladdin's klanten zijn software-vendors en organisaties die hun medewerkers een veilige toegang tot het Internet willen geven inclusief bescherming van de eigen bedrijfsinformatie en -productiviteit. Meer informatie is te vinden op Aladdin's website: www.eAladdin.com of via de Benelux-vestiging van Aladdin in IJsselstein.

Noot voor redacties