Laatste nieuws via SMS met Letstalk.nl

Datum nieuwsfeit: 20-05-2000

LETSTALK.NL

NIEUWS: SNEL EN GRATIS VIA SMS MET LETSTALK.NL

Snel, actueel, gepersonaliseerd nieuws... en bovendien gratis. Over sport, het weer, financiën, bioscoop, concerten, theater. Maar ook tv-tips, computergames en horoscopen. Nieuws naar keuze, dat bij de gebruiker binnenkomt via een medium naar keuze: als SMS bericht, via e-mail of via een persoonlijke internetpagina.

Dat persoonlijke, snelle nieuws wordt vanaf 20 mei gebracht door LetsTalk.nl, een dienst van Future Friday: een nieuw bedrijf dat deze unieke, geavanceerde informatiedienst heeft ontwikkeld. Uniek, want nooit eerder werd een gepersonaliseerde informatiedienst geheel gratis aangeboden.

De eindgebruiker bepaalt zelf ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen