Vertrek Frank Arnesen bij PSV

PSV

PERSBERICHT - Vertrek Frank Arnesen bij PSV
Eindhoven, 22 mei 2000

Frank Arnesen heeft vandaag de Voorzitter van PSV, Harry van Raaij, op de hoogte gesteld van zijn besluit om zijn functie als Directeur Voetbalzaken om persoonlijke redenen aan het einde van dit seizoen neer te leggen.

Voorzitter van Raaij betreurt de beslissing van Frank ten zeerste, maar hij respecteert zijn keuze. "Frank Arnesen heeft gedurende 15 jaar heel veel voor PSV betekend. Hij heeft zijn kennis en ervaring loyaal en met een oprecht clubhart altijd ten dienste van PSV gesteld. Hij is tot deze moeilijke beslissing gekomen vanwege zeer persoonlijke redenen en ondanks het feit dat ik hem niet graag zie vertrekken, accepteer ik zijn keuze", aldus de Voorzitter.

Frank Arnesen is in totaal bijna 15 jaar betrokken geweest bij PSV. Eerst als speler, daarna als (assistent) trainer en de laatste 6,5 jaar als manager van de club. "Ik heb bij PSV de mooiste jaren van mijn carrière meegemaakt, zowel als professional als ook in de persoonlijke sfeer. Bij PSV kreeg ik de kans om mijzelf te ontwikkelen en de club van nieuwe impulsen te voorzien om een plaats in de top te kunnen behouden. Puur om persoonlijke redenen neem ik afscheid van deze fantastische club. Ik bewaar hele mooie herinneringen aan mijn relatie met het bestuur, de spelers, technische en medische staf, personeel, supporters en alle anderen die op wat voor manier dan ook bij PSV betrokken zijn. Ik zal uiteraard de club blijven volgen en wens eenieder het allerbeste voor de toekomst".

Pedro Salazar-Hewitt
Manager Pers & Communicatie