Politiebericht Friesland

Datum nieuwsfeit: 22-05-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 22-05-2000 Politieberichten van maandag 22 mei(07.00 uur) tot en met 13.00 uur

Oosterwolde: aanrijding met drank
Zondag omstreeks 20.55 uur vond op de kruising Rijweg Prakkenlaan een aanrijding plaats tussen twee personenauto's. Een 25-jarige man uit Oosterwolde reed met zijn auto over de Rijweg en verleende op de kruising geen voorrang aan een 41-jarige bestuurder uit Oosterwolde, die over de Prakkenweg deze kruising naderde. De 25-jarige bestuurder bleek gedronken te hebben, Aan het bureau blies de man 655 ug/l. Hij kreeg een rijverbod voor 7 uur en zijn rijbewijs werd ingevorderd.
Makkinga: eenzijdig ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen