Leidende chemie ondernemingen richten elektronische markt op

Datum nieuwsfeit: 22-05-2000

Leidende chemie ondernemingen richten samen elektronische markt op

Atofina, BASF, Bayer, BP Amoco, Dow, DuPont, Mitsui Chemicals, Mitsubishi Chemicals, Rhodia, Rohm and Haas, Sumitomo Chemical en Waters & Rogers hebben 17 mei bekend gemaakt samen een nieuw business-to-business e-commerce bedrijf op te richten. Deze joint-venture zal de belangrijkste wereldwijde virtuele markt voor de chemische industrie worden. De omvang van deze nieuwe markt wordt geschat op 400 miljard euro. De nieuwe onderneming zal andere gekwalificeerde chemische bedrijven uit de gehele wereld de mogelijkheid bieden om ook hierin deel te nemen.

Dankzij het grote productaanbod en ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen