Datum nieuwsfeit: 22-05-2000

STICHTING HOUT EN MEUBEL

Woerden, 22 mei 2000

SH&M, erkend opleidingsinstituut voor de bouw

Op vrijdag 19 mei kreeg Stichting Hout & Meubel (SH&M) het predikaat Eerkend opleidinginstituut van het Scholingsfonds voor het bouwbedrijf. Theo Koevermans, accountmanager bedrijfsopleidingen bij SH&M, nam het certificaat in ontvangst uit handen van werkgeversvoorzitter Frans Kokke.

Daarmee is voor SH&M een belangrijke stap gezet omdat de bedrijfsopleidingen nu ook verzorgd kunnen worden voor bouwbedrijven, naast de sectoren houtbewerking en woninginrichting. Alle cursussen en trainingen van SH&M die in de gidsen van het Scholingsfonds zijn opgenomen, vallen onder de zogenaamde 35 B regeling. Bouwbedrijven die hun werknemers binnen die regeling laten scholen en trainen, ontvangen daarvoor subsidie van het Scholingsfonds.

Om erkend te worden, heeft SH&M haar kwaliteiten moeten tonen aan het Scholingsfonds. Na een uitgebreide screening van de in totaal 350 kandidaten, kregen uiteindelijk 100 opleidingsinstituten de officiële erkenning.

Voor informatie over de cursussen trainingen van SH&M, kunt u contact opnemen met Theo Koevermans, tel (0348)420132 of e-mailen: (timmer@shm.nl).

Noot voor de redactie/

Noot voor redacties