Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 22-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 22-05-2000 Persberichten district Aa & Dommel

AUTO TEGEN BOOM (Berlicum) Zondagavond zijn twee personen gewond geraakt bij een ongeval. De 24-jarige bestuurder van een auto uit Schijndel, raakte op de Runweg in Berlicum de macht over stuur kwijt en reed tegen een in de berm staande boom. Bij het ongeval raakten zowel de bestuurder als een 24-jarige passagiere eveneens uit Schijndel gewond. Ze zijn met onbekend letsel overgebracht naar een ziekenhuis in Den Bosch.

TE VEEL GEDRONKEN (Vught) In de nacht van zondag op maandag is een 56-jarige man uit Vught bekeurd omdat hij met een auto reed terwijl hij te veel gedronken had. De man kreeg een rijverbod en zijn rijbewijs werd ingevorderd. De controle vond rond 00.40 uur plaats op de Kapellaan in Vught.

INBRAAK AUTO In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bestelauto die geparkeerd stond aan Berkstraat in Boskant. Een ruit van de auto werd ingeslagen. Uit de auto werden ge-reedschap en een telefoon gestolen. In dezelfde nacht is ook ingebroken in een bestelauto die geparkeerd stond aan de Kastanjestraat in Boskant. Van de auto werd een ruit ingeslagen. Handgereedschap, een boorhamer en een zaagmachine werden gestolen. Vanuit een bestelauto die geparkeerd stond aan de Koninginnelaan in Sint Oedenrode werd ook een hoeveelheid elektrisch gereedschap gestolen. Ook van deze auto werd een ruit ingeslagen.

INBRAAK BEDRIJF (Berlicum) In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een bedrijf aan het Braakven in Berlicum. Een ruit van het bedrijf werd vernield, waardoor men binnen kon komen. Binnen werd een kast opengebroken waaruit een onbekend geldbedrag werd gestolen. Ook een breedbeeld TV werd meegenomen. Deze werd echter voor het bedrijf op de stoep achtergelaten.

INBRAAK WONING (Berlicum) In de nacht van zondag op maandag is ingebroken in een woning aan de Pastoor van de Boomstraat in Berlicum. Een raam van de woning werd opengebroken. Een videorecorder, een zonnebril, een aansteker, enkele doosjes, een slaapzak en een fototoestel werden gestolen.

INBRAKEN BOXTEL In de nacht van zondag op maandag is zowel in het witgele kruisgebouw, als rode kruisgebouw aan de Jan Kruisenstraat in Boxtel ingebroken. In beide gevallen werd de toegangsdeur opengebroken. Uit het witgele kruisgebouw werd zover bekend niets gestolen. Uit het rode kruisgebouw heeft men vermoedelijk verbindingsmiddelen gestolen.

SCHAPEN GESTOLEN (Sint Oedenrode) Afgelopen weekeinde zijn vanuit een wei aan de Kleine Heisteeg in Sint Oedenrode twee schapen gestolen. Het betreft twee jongen bokken van het ras Texelnaar.