Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 22-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 22-05-2000

Persberichten district Land van Cuijk

VIOOL UIT AUTO GESTOLEN Uit een auto die geparkeerd stond aan de Smidstraat in Cuijk is zondagavond een viool gestolen. Een van de ruiten bleek opengebroken te zijn. De viool heeft een waarde van enkele duizenden guldens.

AUTOBRAND In de nacht van zaterdag op zondag brak brand uit in een auto die geparkeerd stond aan de Zandberg in Cuijk. De auto brandde grotendeels uit. De politie stelt een onderzoek in naar de oorzaak van de brand.

CONTROLE SNELHEID Tijdens een snelheidscontrole op de Provincialeweg in Beugen zijn maandagmorgen 34 bestuurders bekeurd die te hard reden. De snelheid van 121 voertuigen is gecontroleerd waar-van de hoogste snelheid 124 km/u. bedroeg. (80 km/u toegestaan) Op het Zand in Boxmeer is maandagmorgen de snelheid van 93 voertuigen gecontroleerd. Hier reden 30 bestuurders te hard waarvan de hoogste snelheid 86 km/u. bedroeg waar 50 km/u. is toegestaan.