WebMethods presenteert B2B.com en webMethods B2B op Sapphire

Datum nieuwsfeit: 23-05-2000
webMethods is ‘Diamond Sponsor' van SAPPHIRE Berlijn, 23-26 mei 2000

webMethods presenteert B2B.com en webMethods B2B voor RosettaNet in stand M18.11, Hal 18, Markets and Portals

Hilversum, 23 mei 2000 - webMethods (Nasdaq: WEBM), een toonaangevende leverancier van oplossingen voor business-to-business integratie (B2Bi), zal tijdens SAPPHIRE in Berlijn haar B2B.com initiatief introduceren en het onlangs geannonceerde product B2B voor RosettaNet demonstreren. B2B.com is een op het web gebaseerd platform voor de snelle integratie van handelspartners, dat het proces om uitgebreide B2B e-commerce-handelsnetwerken op te zetten en te onderhouden versnelt. B2B.com is op dit moment in beta-testing en zal dit najaar beschikbaar komen.

webMethods B2B voor RosettaNet in actie

webMethods B2B voor RosettaNet wordt gedemonstreerd bij het demopunt op de SAP-stand. Ook wordt de oplossing van Fujitsu Siemens en SAP, die gebaseerd is op dit product, gepresenteerd in een seminarsessie met de titel “One-Step Collaborative Business with RosettaNet”. Kareen Renaudin, Professional Services Director Europe at webMethods, geeft deze presentatie op woensdag 24 mei, samen met Peter Stock (SAP) en Manfred Sailer (Fujitsu Siemens).

“SAP Ecosysteem” conferentie voor investeerders

Phillip Merrick, president en CEO van webMethods, zal webMethods' strategie voor business-to-business integratie presenteren tijdens SAP's Ecosysteem conferentie. Deze conferentie vindt plaats op 25 en 26 mei in het Royal Dorint Hotel in Berlijn. Phillip Merrick zal op 25 mei om 16:15 uur presenteren. Meer informatie over de SAP Ecosysteem conferentie voor investeerders kan verkregen worden via SAP AG, afdeling Investor Relations, telefoon +49 6227 7 61135, e-mail (investor@sap.com).

Over webMethods

webMethods (Nasdaq: WEBM) is een toonaangevende leverancier van software-oplossingen voor business-to-business integratie (B2Bi). webMethods' B2B productlijn is gebaseerd op open Internetstandaarden. De producten bieden aan wereldwijde top-2000-bedrijven en aan B2B-Internetmarktplaatsen de mogelijkheid om klanten, leveranciers en partners met elkaar te verbinden tot een real-time handelsnetwerk. webMethods B2B stelt bedrijven in staat om nieuwe bronnen van inkomsten te genereren, de banden met klanten te verstevigen en om inefficiënties in de distributieketen substantieel te verminderen.

webMethods, Inc. is in 1996 opgericht door Phillip Merrick. Het hoofdkantoor bevindt zich in Fairfax, Virginia, het Europese hoofdkantoor in Hilversum. webMethods heeft meer dan 130 klanten wereldwijd, zowel gerenommeerde multinationals zoals Dell, Eastman Chemical, Lucent en W.W. Grainger als belangrijke Internetmarktplaatsen, waaronder e-STEEL en ChemConnect. Strategische partners van webMethods zijn onder andere Ariba, Deloitte Consulting, EDS, KPMG, Microsoft, Sterling Commerce en SAP AG. Nieuws en informatie over webMethods zijn beschikbaar op www.webmethods.com

Voor meer informatie:

webMethods, Jill Latta, marketing manager Europe,
telefoon: +31 (0)35 646 2627, e-mail: (jlatta@webmethods.com)
Footprint Marketing, Annemieke van Herk, public relations, telefoon: +31 (0)20 417 71 77, e-mail: (annemieke@footprint.nl)