ZyLAB software compatibel met digitale copiers van Canon

Datum nieuwsfeit: 23-05-2000

ZyLAB software compatibel met digitale copiers van Canon

Amsterdam, mei 2000 - ZyLAB, ontwikkelaar van document imaging en full-text retrieval software, en Canon, leverancier van onder meer printers, faxen en copiers, hebben de ZyLAB software compatibel gemaakt met de Canon digitale kopieerapparaten. Hierdoor is ZyLAB's "One Click Archiving Concept" ook toe te passen met de digitale copiers van Canon.

"Voortaan kunnen ook Canon's digitale kopieerapparaten worden gebruikt om papieren documenten volledig toegankelijk te maken door middel van onze ZyIMAGE-software", vertelt Jan C. Scholtes, Directeur van ZyLAB Europe. "Onze oplossing vereenvoudigt het archiveren, hergebruiken en delen van papier-gebaseerde kennis en vereist minimale arbeids- en conversiekosten."

One Click Archiving maakt het mogelijk om snel en efficiënt te zoeken in papieren documenten. Het document wordt eenvoudigweg ingevoerd in de sheetfeeder van de copier en met één druk op de knop kan de gebruiker ongeveer een minuut later zoeken op ieder woord of op iedere mogelijke combinatie van woorden. Nog één klik en binnen een seconde krijgt de gebruiker een 100 procent kopie van het origineel op het beeldscherm, waar ook ter wereld, eventueel via de browser of via geavanceerde Alert- en signaleringsservices.

Alle gangbare digitale kopieermachines van Canon uit de GP Serie worden in combinatie met de ZyLAB software ingezet.

ZyLAB Europe BV, Hoogoorddreef 9, 1101 BA Amsterdam. Tel.: 020 - 69 19 550, fax: 020 - 6965175, e-mail: (info@zylab.nl). Website: www.zylab.nl.

ZyLAB
ZyLAB, opgericht in 1983, is de eerste leverancier die een volledig programma leverde om teksten op een PC platform te doorzoeken. Inmiddels wordt ZyLAB software door meer dan 570,000 gebruikers wereldwijd benut. In Nederland worden de software-oplossingen ingezet door vele beursgenoteerde bedrijven, advocatenkantoren en overheidsinstellingen.
ZyLAB levert uiteenlopende softwarepakketten voor informatieverwerking, waaronder: ZyIMAGE software voor het verwerken van de gescande pagina's, indexeren en opslaan van deze informatie en het doorzoeken en opvragen van alle informatie. ZyALERT voor het automatisch informeren van benoemde doelgroepen en ZyIMAGE Webserver voor het toegankelijk maken van de informatie over het web.

redactionele informatie:
PB0700
Influx PR, Marald Brons, Deventerstraat 81, 7322 JL Apeldoorn. Telefoon: 055-3663034, fax: 055-3602661, e-mail: PR (Influx@cs.com)