Relatiemanagement centraal op congres secretaressen

Datum nieuwsfeit: 23-05-2000

-PERSBERICHT-

DEN HAAG
24 maart 2000

Topsprekers op congres voor secretaressen

RELATIEMANAGEMENT CENTRAAL OP INSPIRATIECONGRES WERK & RELATIES

Relatiemanagement. Een van de belangrijkste verantwoordelijkheden van secretaressen en management assisterend personeel. Met betrekking tot klanten en relaties, maar ook in de omgang met collegas en de werkgever. Het vormt dan ook het centrale thema van het Inspiratiecongres Werk & Relaties, dat op 23 mei a.s. plaatsvindt in Kasteel Oud-Wassenaar te Wassenaar. Initiatiefnemer is Secretary Plus Management Support. Het programma bestaat uit lezingen en workshops, waarin topsprekers informatie en tips geven om de relaties waarmee je als secretaresse te maken krijgt verder te professionaliseren. Een en ander is direct in de praktijk toepasbaar. Het congres is voor alle secretaressen en management assisterend personeel toegankelijk. Wij denken dat dit Inspiratiecongres veel secretaressen zal aanspreken, aldus Ellie Hirdes, algemeen directeur Nederland van Secretary Plus Management Support. Het helpt hen om hun functie verder te professionaliseren en op de hoogte te blijven van de laatste ontwikkelingen op het vakgebied. Na afloop kunnen de deelnemers nieuwe impulsen aan hun werk geven en vernieuwende ideeën aandragen. Tevens zal het hen helpen om een visie op hun vak en toekomst te ontwikkelen.

Programma met een plus
Professionele trainers van gerenommeerde organisaties als Schouten & Nelissen en Elsevier Opleidingen verzorgen lezingen en workshops over het op een hoger niveau tillen van een relatie, klachtenbehandeling, het bespreekbaar maken van onderwerpen, het managen van verwachtingen en het omgaan met spanningen tussen collegas. Andere onderwerpen die op het Inspiratiecongres aan bod komen zijn het organiseren van evenementen met een plus en de invloed van nieuwe technologieën op het secretaressevak.

Inspirerende sterren
Diverse bekende Nederlanders leveren een bijdrage aan het Inspiratiecongres Werk & Relaties. Het dagvoorzitterschap is in handen van Pernille La Lau, presentatrice van het SBS6 Actienieuws. Leco van Zadelhoff, al 12 jaar lang dé kapper en visagist van bekend Nederland, verzorgt een workshop personal styling in een zakelijke omgeving. Sinds kort heeft Leco samen met Leontine Borsato op RTL 4 een eigen tv-programma, Style & Beauty. De bekende Nederlandse chef de cuisine Imko Binnerts gaat in op de laatste trends op culinair gebied, dé locaties om klanten mee naar toe te nemen en het matchen van relaties en restaurants. Imko is eigenaar en chef de cuisine van IMKOs Classics & Trends in IJmuiden (1 Michelin ster).

Aanmelden
Secretaressen die in een ontspannen setting samen met een grote groep collegas uit heel Nederland ideeën en inspiratie willen opdoen, kunnen een aanmeldingsformulier opvragen bij Secretary Plus Management Support, Antwoordnummer 10642, 2501 WB s-Gravenhage (telefoon: 070 - 362 42 86). De kosten bedragen NLG 495,-- p.p. (excl. BTW), inclusief lunch en een afsluitende borrel. Er bestaat de mogelijkheid om gebruik te maken van gratis professionele kinderopvang. Het congres begint om
9.30 uur en duurt tot 17.30 uur.

- EINDE BERICHT -

terug naar Persberichten terug naar actueel