Meer dan 200 leveranciers samen op www.softwarepakketten.nl

Datum nieuwsfeit: 23-05-2000
Beste Redactie,

Graag maken wij u attent op het volgende:

Sinds maart dit jaar is een nieuwe website operationeel, te weten: www.softwarepakketten.nl gericht op de selectie van aanwezige softwarepakketten voor het Nederlandse bedrijfsleven.

Bedrijven die op zoek zijn naar (nieuwe) softwarepakketten kunnen zich via deze website oriënteren over het aanbod.

Het gaat enerzijds om bedrijfstoepassingen, zoals financiële administraties, logistieke toepassingen, projectadministraties en e-business. Anderzijds gaat het om toepassingen op het gebied van ondermeer kantoorautomatisering en internet. De informatie kan zowel per pakketsoort als per branche worden opgezocht en daarnaast per een variabel op te geven ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen