IBM introduceert nieuwe lijn AS/400 E - servers

Datum nieuwsfeit: 23-05-2000
IBM introduceert nieuwe lijn AS/400 E - servers

IBM brengt als eerste in de industrie eerste toepassing van gepatenteerde koper- en Silicon-on-Insulator-technologie

Amsterdam, 23 mei 2000 - IBM introduceert een nieuwe lijn AS/400e-servers. Daarmee is voor het eerst in de computerindustrie de gepatenteerde koper- en Silicon-on-Insulator-technologie (SOI) van IBM toegepast. De nieuwe AS/400-lijn omvat nieuwe, krachtige, uiterst schaalbare servers die mede door de toepassing van deze technologie ruim 3,5 keer zo snel zijn als eerdere modellen.

De AS/400 koper- en SOI-servers van de nieuwe 8XX Server-lijn zijn bij uitstek geschikt voor ingewikkelde computerintensieve transacties en e-business. Ze ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen