Compaq annonceert Work Expeditor 2000

Datum nieuwsfeit: 23-05-2000
Compaq annonceert Work Expeditor 2000

Werkmanagementapplicatie voor Microsoft Outlook en Internet laat gebruikers binnen en buiten het bedrijf samenwerken

Gouda, 23 mei 2000 - Compaq annonceert vandaag Work Expeditor 2000 - een software-oplossing, die samenwerking van teams combineert met mogelijkheden voor workflow en geïntegreerd documentbeheer.

"Nu steeds meer zakelijke documenten zowel binnen als buiten een organisatie rondgaan, ontstaat de behoefte om deze vitale informatiestroom te volgen," zegt Theo Cordesius, Directeur Professional Services van Compaq Computer B.V.. "Work Expeditor 2000 is ontworpen om documenten en formulieren efficiënter te kunnen gebruiken. Daarnaast stelt het bedrijven van elke ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen