Nieuwsbank

Schrijft, screent en verspreidt persberichten voor journalistiek, search en social media. Hét startpunt om uw nieuws wereldkundig te maken. Ook voor follow-ups, pitches en korte videoproducties.

Altitude Software: telefoon en Internet onder één noemer

Datum nieuwsfeit: 23-05-2000
Bron: Razende Robot Reporter
Zoek soortgelijke berichten
Hexspoor European Call Center kiest voor Unified Customer Interaction

Software Suite van Altitude Software brengt telefoon en Internet onder één noemer

Brussel, 24 mei 2000 - Hexspoor European Call Center, gespecialiseerd in klantenservice op het gebied van IT producten voor de consument, heeft een strategische keuze gemaakt voor het Unified Customer Interaction (uCI) concept van Altitude Software om een nieuwe contact center omgeving te creëren. De software suite van Altitude brengt telefoon-, e-mail-, fax- en Internet-verkeer onder één noemer. Met scripting-, e-mail-, en webtechnologie ondersteunt de software suite zowel inkomende als follow-up contacten en biedt het een Customer Relationship Management (CRM) omgeving, waar alle klantcontacten met behoud van context media-onafhankelijk worden opgeslagen. Dit gebeurt samen met alle informatie die nodig is om de klant efficiënt te kunnen helpen. Alle gegevens worden zeer overzichtelijk gepresenteerd aan de contact center agenten.

Hexspoor wordt geconfronteerd met grote contact volumes, vragen over complexe IT producten, verlengde openingstijden en een steeds hogere serviceverwachting van de klant. Bovendien zijn klanten steeds meer Internet georiënteerd. "Het is van groot belang dat contacten via oude media zoals telefoon en fax en nieuwe media zoals e-mail en Internet met een enkele software oplossing kunnen worden afgehandeld", meldt Toni den Riet, een van de twee directeuren van Hexspoor. "De software suite van Altitude Software zorgt ervoor dat wij contacten die via e-mail en Internet binnenkomen, probleemloos kunnen afhandelen ofwel via de telefoon (call-me-back of call-me-now), ofwel via Internet (live chatten) en e-mail, al naar gelang de wens van de klant."

Over Hexspoor European Call Center
Hexspoor European Call Center is sinds 1994 gespecialiseerd in het verlenen van Technical Helpdesk Services aan gebruikers van IT producten (consumenten, thuisgebruikers) in de business-to-consumer markt vanuit Nederland door heel Europa. Tot de opdrachtgevers van Hexspoor behoren vooral uitgevers van digitale producten (cd-roms) en producenten van hard- en software. De 150 medewerkers van Hexspoor beantwoorden de vragen van gebruikers van onder andere PC's, printers, faxen, scanners, cd-roms, Internet en zelfs mobiele telefoons. Consumenten uit heel Europa kunnen het call center bereiken via telefoon, e-mail, fax, post en Internet (webservice) en worden in hun eigen taal te woord gestaan. Hexspoor verleent op dit moment zijn diensten aan meer dan 80 opdrachtgevers, waaronder Canon, Samsung, Acer Computers, Kluwer, VNU, Laser Computers en Pinnacle Systems. Als innovatief high tech call center investeert Hexspoor continu in nieuwe technologische ontwikkelingen om een optimale dienstverlening te kunnen bieden, die aansluit op de doelgroepen en marktontwikkelingen van de opdrachtgevers.

Over Altitude Software
Altitude Software, voorheen bekend onder de naam Easyphone, is de enige leverancier van complete, op software gebaseerde oplossingen voor Unified Customer Interaction (uCI), die selfservice en menselijke assistentie via de verschillende media onder één noemer brengen. Als multinationale onderneming met vestigingen over de hele wereld, vertrouwen ruim 250 klanten op Altitude Software voor geïntegreerde eCRM (e-Customer Relationship Management)
-oplossingen die gebruikmaken van bestaande investeringen in communicatie en technologie. De softwaresuite van het bedrijf voor de interactie met klanten biedt: naadloze CTI (Computer Telephony Interface) -integratie, geïntegreerde oplossingen voor inbound en outbound multimedia contactcenters; het ontwikkelen van agents en gebruikersinterfaces, Internet-selfservice en Interactive Voice Response (IVR), geïntegreerde web-callback en samenwerking via het web, real-time rapportage en beheer van de prestaties. Daarnaast publiceert Altitude Software haar API's (Application Programming Interfaces) voor eenvoudige integratie met applicaties, databases en communicatietechnologie van derden. Dankzij al deze eigenschappen behoren de oplossingen van Altitude Software tot de oplossingen met de laagste total cost of ownership in de industrie. Meer informatie is te vinden op www.altitudesoftware.com.
Contactpersonen voor de pers:

Monogram Communication Strategies (MCS) BV
Perlita Fränkel - tel + 31.(0)23 5628208

Altitude Software N.V. - S.A.
Peter van Craenenbroeck, General Manager Benelux
Tel. + 32 (0)2 745 58 80

Hexspoor European Call Center B.V.
Toni den Riet, Directeur / CEO
Tel. +31 (0)411 617101

reageer via disqus

Nieuwsbank op Twitter

Gratis persberichten ontvangen?

Registreer nu

Profiteer van het gratis Nieuwsbank persberichtenfilter

advertentie