Politiebericht Boxtel

Datum nieuwsfeit: 24-05-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 24-05-2000 Persbericht district Aa & Dommel

AANRIJDING LETSEL GEMONDE Bij een aanrijding op de Boxtelseweg met de Gemondsedijk te Gemonde op 23 mei 2000 omstreeks 22.40 uur is een 22 jarige bromfietser uit Sint Michielsgestel overgebracht naar het GZG te Den Bosch. Het slachtoffer kwam in botsing met een 44 jarige bromfietser uit Boxtel. Naar de oorzaak van het ongeval stelt de politie een onderzoek in. RIJDEN ONDER INVLOED SINT MICHIELSGESTEL Een 25 jarige automobilist uit Sint Michielsgestel is op 24 mei 2000 omstreeks 01.55 uur bekeurd voor rijden onder invloed van alcohol. De man reed op het Petrus Dondersplein te Sint Michielsgestel. Tevens is zijn rijbewijs ingevorderd. AANRIJDING LETSEL BEST Bij een aanrijding op de Sint Oedenrodeseweg te Best op 24 mei 2000 omstreeks 07.35 uur zijn drie personen gewond geraakt. De 32 jarige automobilist van een bestelauto uit Sittard kwam frontaal in botsing met een 59 jarige automobilist uit Veldhoven. Deze bestuurder, alsmede een inzittende in deze auto, een 47 jarige vrouw uit Best werden overgebracht naar het Catharinaziekenhuis, maar konden na onderzoek het ziekenhuis verlaten. De bestuurder van de bestelauto, die met zijn auto op de weghelft voor het tegemoetkomende verkeer kwam, is opgenomen in het Diaconessenziekenhuis in Eindhoven. De auto van een 32 jarige bestuurder uit Veldhoven raakte ook beschadigd. De bestuurder bleef ongedeerd.