Internatio-Müller verkoopt cargadoorsactiviteiten

Internatio-Müller N.V.

Keywords: Internatio-Muller, Cargadoor

Rotterdam, 24 mei 2000

Internatio-Müller verkoopt cargadoorsactiviteiten aan Burger Internatio-Müller N.V. (Internatio-Müller) is voornemens haar cargadoorsactiviteiten Internatio-Müller Port Services (IMPS) te verkopen aan Koninklijke Beheermaatschappij Burger B.V. (Burger). Partijen hebben in principe overeenstemming bereikt en zijn voornemens de transactie voor 30 juni af te ronden.

Deze verkochte bedrijven passen niet meer in de huidige handels- en technische activiteiten van Internatio-Müller.

Tot IMPS behoren onder meer de Wm H. Müller bedrijven, TFA Trans-maritime Freight Agencies, en Watson Brown. De verkoop van IMPS bevat alle 20 kantoren in Frankrijk, België, ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen